Palvelu käyttöön avaimet käteen -periaatteella

Suuri osa käyttöönotosta on Fuusorin asiantuntijoiden tekemää taustatyötä. Asiakas osallistuu käyttöönottoon lähinnä alun määrittelyvaiheessa ja lopun koulutusvaiheessa. Määrittelyt ja koulutus hoidetaan etäpalveluna, yleensä 1-3 tunnin jaksoissa.

Valmiit työkalut ja toiminnot

Fuusor sisältää valmiit BI- ja budjetointityökalut ja -toiminnot sekä kattavan valikoiman käyttövalmiita dashboardeja, raportteja ja pohjia, joten käyttöönotto onnistuu erittäin tehokkaasti ja nopeasti.

Pk-yritykselle yleensä 2-5 henkilötyöpäivää

Fuusorin käyttöönotto pk-yritykselle vaatii asiantuntijatyötä yleensä 2-5 henkilötyöpäivää riippuen BI-tarpeista, integraatioiden määrästä sekä tasosta, jolle käyttäjät koulutetaan.

Tilitoimistolle yleensä 1-2 henkilötyöpäivää

Tilitoimistolle palvelun käyttöönotto vaatii asiantuntijatyötä tarpeista riippuen yleensä 1-2 henkilötyöpäivää.

Käyttöönoton vaiheet

  1. Määritellään ja yksilöidään tarpeet ja -toiveet
  2. Aktivoidaan ja testataan tarvittavat integraatiot
  3. Valitaan käytettävät dashboardit, raportit ja pohjat, tehdään tarvittavat räätälöinnit
  4. Tehdään käyttäjämäärittelyt ja muut tarvittavat määritykset
  5. Koulutetaan käyttäjät tarvittavalla laajuudella

Eri vaiheissa asiakkaan kanssa tehtävillä välikontrolleilla varmistetaan, että palvelu rakentuu oikein ja vastaa asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin halutulla tavalla.

Käyttöönoton jälkeen asiakas- ja tukipalvelu auttaa tarvittaessa nopeasti.