Suuri osa käyttöönotosta on Fuusorin asiantuntijoiden tekemää taustatyötä. Asiakas osallistuu käyttöönottoon lähinnä alun määrittelyvaiheessa ja lopun koulutusvaiheessa. Määrittelyt ja koulutus hoidetaan etäpalveluna, yleensä 1-3 tunnin jaksoissa.
Palvelu käyttöön avaimet käteen -periaatteella
Valmiit työkalut ja toiminnot
Fuusor sisältää valmiit BI- ja budjetointityökalut ja -toiminnot sekä kattavan valikoiman käyttövalmiita dashboardeja, raportteja ja pohjia, joten käyttöönotto onnistuu erittäin tehokkaasti ja nopeasti.
Pk-yritykselle yleensä 2-5 henkilötyöpäivää
Fuusorin käyttöönotto pk-yritykselle vaatii asiantuntijatyötä yleensä 2-5 henkilötyöpäivää riippuen BI-tarpeista, integraatioiden määrästä sekä tasosta, jolle käyttäjät koulutetaan.
Tilitoimistolle yleensä 1-2 henkilötyöpäivää
Tilitoimistolle palvelun käyttöönotto vaatii asiantuntijatyötä tarpeista riippuen yleensä 1-2 henkilötyöpäivää.
Käyttöönoton vaiheet
- Määritellään ja yksilöidään tarpeet ja -toiveet
- Aktivoidaan ja testataan tarvittavat integraatiot
- Valitaan käytettävät dashboardit, raportit ja pohjat, tehdään tarvittavat räätälöinnit
- Tehdään käyttäjämäärittelyt ja muut tarvittavat määritykset
- Koulutetaan käyttäjät tarvittavalla laajuudella
Eri vaiheissa asiakkaan kanssa tehtävillä välikontrolleilla varmistetaan, että palvelu rakentuu oikein ja vastaa asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin halutulla tavalla.
Käyttöönoton jälkeen asiakas- ja tukipalvelu auttaa tarvittaessa nopeasti.